Indeling innovatiegroepen serie 4

De deelnemende scholen aan serie 4 van het innovatietraject zijn ingedeeld in innovatiegroepen.
De indeling vind je hieronder.

Professionalisering leraren in relatie tot eigenaarschap Lesgeven in en met een flexibel rooster
  1. Hermann Wesselink College, Amstelveen
  2. Elde College, Schijndel
  3. RSG de Borgen, locatie Lindenborg, Leek
  1. Grotius College, Delft
  2. Munnikenheide, Etten-Leur
  3. François Vatel school, Den Haag
  4. Yuverta, Nijmegen
  5. RGO Middelharnis
Op weg naar één gezamenlijke schoolcultuur Van pilot naar schoolbrede ontwikkeling
  1. Het Noordik, Almelo
  2. Pius X, Almelo
  3. Erasmus Lyceum, Almelo
  1. Emmaus College, Rotterdam
  2. Christelijk Lyceum Veenendaal
  3. Vechtdal College, Ommen
  4. het Rijnlands Lyceum Sassenheim
  5. Purmerendse Scholengroep, locatie Jan van Egmond
Lerende cultuur als basis voor (onderwijs)ontwikkeling Werken aan meer eigenaarschap van leerlingen in hun leerproces
  1. Nuenens college, Nuenen
  2. Aeres, Heerenveen
  3. Etty Hillesum, locatie de Marke, Deventer
  4. Berg & Bosch, Bilthoven
  1. Ichtus College, Kampen
  2. Het Goese Lyceum, Goes
  3. Beekdal Lyceum, Arnhem
  4. De Goudse Waarden, Gouda
  5. Amadeus Lyceum, Vleuten
Formatief werken groep 1 Formatief werken groep 2
  1. SGM Oude Hoven, locatie lyceum, Gorinchem
  2. Augustinianum SGM, Eindhoven
  3. Kalsbeek College, Woerden
  4. Eerste Christelijk Lyceum Haarlem
  1. St. Maartenscollege, Voorburg
  2. SGM Van der Capellen/Zeven Linden College, Dedemsvaart
  3. Ostrea Lyceum, Goes
  4. Tabor College, locatie d’Ampte, Hoorn

Deel dit bericht