Professionalisering leraren in relatie tot eigenaarschap | Lesgeven in en met een flexibel rooster |
- Hermann Wesselink College, Amstelveen
- Elde College, Schijndel
- RSG de Borgen, locatie Lindenborg, Leek
|
- Grotius College, Delft
- Munnikenheide, Etten-Leur
- François Vatel school, Den Haag
- Yuverta, Nijmegen
- RGO Middelharnis
|
| |
Op weg naar één gezamenlijke schoolcultuur | Van pilot naar schoolbrede ontwikkeling |
- Het Noordik, Almelo
- Pius X, Almelo
- Erasmus Lyceum, Almelo
|
- Emmaus College, Rotterdam
- Christelijk Lyceum Veenendaal
- Vechtdal College, Ommen
- het Rijnlands Lyceum Sassenheim
- Purmerendse Scholengroep, locatie Jan van Egmond
|
| |
Lerende cultuur als basis voor (onderwijs)ontwikkeling | Werken aan meer eigenaarschap van leerlingen in hun leerproces |
- Nuenens college, Nuenen
- Aeres, Heerenveen
- Etty Hillesum, locatie de Marke, Deventer
- Berg & Bosch, Bilthoven
|
- Ichtus College, Kampen
- Het Goese Lyceum, Goes
- Beekdal Lyceum, Arnhem
- De Goudse Waarden, Gouda
- Amadeus Lyceum, Vleuten
|
Formatief werken groep 1 | Formatief werken groep 2 |
- SGM Oude Hoven, locatie lyceum, Gorinchem
- Augustinianum SGM, Eindhoven
- Kalsbeek College, Woerden
- Eerste Christelijk Lyceum Haarlem
|
- St. Maartenscollege, Voorburg
- SGM Van der Capellen/Zeven Linden College, Dedemsvaart
- Ostrea Lyceum, Goes
- Tabor College, locatie d’Ampte, Hoorn
|