De nieuwe leerweg: organisatie en implementatie |
Het versterken en behouden van afstands- en hybride onderwijs
|
- Over Betuwe College, Elst
- Olympus College, Arnhem
- OBC Huissen, Huissen
- Hendrik Pierson College, Zetten
- Het Rhedens, Dieren
|
- Griftland College, Soest
- Roer College Schondeln, Roermond
- Citaverde College, Horst
- Hofstad College, Den Haag
- Laurens College, Rotterdam
- Lumion, Amsterdam
- Kennemer College, Beverwijk
|
|
|
Schoolontwikkeling: van visie naar actie |
Met leerdoelen naar een formatieve cultuur |
- Hanze College, Oosterhout
- Ostrea Lyceum, Goes
- KSG de Breul, Zeist
- RSG Pantarijn, Kesteren
- SG Antoni Gaudí, Purmerend
- Saba Comprehensive School, St. Johns – Saba
- Maris College, Den Haag
- Scholen aan Zee, Den Helder
|
- Het Bouwens, Panningen
- Scala College, Alphen aan den Rijn
- Eerste Christelijk Lyceum, Haarlem
- Christelijk Lyceum Veenendaal
- Wellantcollege, Amersfoort
- Rsg de Borgen, locatie Nijeborg, Leek
- Stad en Esch, Meppel
|
|
|
Met coaching naar meer eigenaarschap |
Schoolorganisatie: aan de slag met maatwerk |
- Emelwerda College, Emmeloord
- Gymnasium Juvenaat, Bergen op Zoom
- Scala College, locatie diamantstraat, Alphen aan de Rijn
- VMBO Helicon Nijmegen
- Gerrit van der Veen College, Amsterdam
- Marnix Gymnasium, Rotterdam
- Dalton Dordrecht
- Rsg De Borgen, locatie Woldborg, Grootegast
|
- Munnikenheide College, Etten-Leur
- Willem de Zwijgercollege, Schoonhoven
- Gomaruscollege, Groningen
- College den Hulster, Venlo
- Comenius Beroepsonderwijs, Capelle aan den IJssel
- Panora Lyceum, Doetinchem
- Briant College, Arnhem
|