Doorontwikkelen onderwijsconcept |
Het organiseren en creëren van een lerende cultuur |
- Greijdanus, Meppel
- Herbert Vissers College, Nieuw-Vennep
- ’t Ravelijn, Steenbergen
- ALASCA (voorheen Cartesius 2), Amsterdam
- Noordik (Catherina Renneslaan), Almelo
- Augustinianum, Eindhoven
|
- George Martensschool, Appingedam
- Keizer Karel College, Amstelveen
- Johannes Fontanuscollege, Barneveld
- RSG Wolfsbos (Groene Driehoek), Hoogeveen
- Ichtus Lyceum, Driehuis
- Gerrit Komrij, Winterswijk
- Bonifatius mavo, Emmeloord
|
|
|
Eigentijds onderwijs in de pro/vmbo-organisatie |
Maatwerk duurzaam en schoolbreed organiseren |
- Aeres, Almere
- Jacobus Fruytier, Apeldoorn
- Groene Hart Praktijkschool, Alphen a/d Rijn
- Effent, Oosterhout
- (V)SO De Piramide, Den Haag
- Stedelijk College, Eindhoven
- Van Lodenstein, Barneveld
- Wellant College, Gouda
|
- CSG Liudger Raai, Drachten
- Zuiderlicht College, Amsterdam
- Antoniuscollege, Gouda
- Rembrandt College, Veenendaal
- Produs, Arnhem/Symbion, Didam
- Helder, Eindhoven
- Tabor College Oscar Romero, Hoorn
|
|
|
Motivatie en eigenaarschap bij leerlingen door middel van flexibel roosteren |
Organiseren eigentijds onderwijs |
- Meergronden, Almere
- Drachtser lyceum, Drachten
- Gymnasium, Apeldoorn
- Spinoza Lyceum, Amsterdam
- Jan Tinbergen College, Roosendaal
- BC Broekhin, Roermond
- Het Erasmus havo/vwo, Almelo
- Gymnasium Novum, Voorburg
- Insula College, Dordrecht
|
- Corderius College, Amersfoort
- Het Stormink, Deventer
- Tabor College Werenfridus, Hoorn
- Alkwin Kollege, Uithoorn
- Calvijn Meerpaal, Rotterdam
- Dalton Dokkum, Dokkum
- Stedelijk Dalton College, Alkmaar
- Lentiz Dalton mavo & het Groene Lyceum, Naaldwijk
|
|
|
De veranderende rol van de leraar |
PLEION: wat betekent je onderwijsconcept voor de organisatieontwikkeling? |
- Stedelijk Gymnasium, Arnhem
- Reynaert College, Hulst
- De Rietlanden, Lelystad
- Scala College, Alphen a/d Rijn
- Cobbenhagenlyceum, Tilburg
- De Savornin Lohman, Hilversum
- Eligant Lyceum/Het Stedelijk, Zutphen
- Rodenborch College, Rosmalen
|
- De Nieuwste School, Tilburg
- Montaigne Lyceum, Den Haag
- De Werkplaats, Bilthoven
- UniC, Utrecht
- Spinoza21st, Amsterdam
- Vathorst, Amersfoort
- Amadeus, Vleuten
|
|
|
Organiseren van het doorontwikkelen van het Agora-concept |
|
- Montessori College, Groesbeek
- ‘t Ravelijn, Steenbergen
- Montessori College, Nijmegen
- Liemers College Zonegge, Zevenaar
- Koningin Wilhelmina College, Culemborg
- Agora, Roermond
|
|