Het versterken en behouden van afstands- en hybride onderwijs

De scholen binnen de innovatiegroep Het versterken en behouden van afstands- en hybride onderwijs willen sparren en ervaringen uitwisselen met andere scholen omtrent dit thema. Hun ontwikkelvraag is hier aanvullend op, waar de focus ligt op hoe ze deze ontwikkelingen kunnen passen in hun eigen schoolorganisatie.

Ontwikkelvraag per school

Griftland College

Hoe kunnen we onderwijs op maat effectief invoeren zonder in te leveren op de kwaliteit van het onderwijs?

Roer College Schondeln

Hoe komen wij tot meer draagvlak voor en inzet van digitale didactiek in onze nieuwe school (samengaan van twee bestaande scholen)?

Citaverde College

Hoe kunnen we het hybride onderwijs (offline/online), waarin samenwerking, eigenaarschap en intrinsieke motivatie centraal staan, versterken en behouden?

Hofstad Lyceum

Hoe kunnen we de geleerde lessen van corona borgen en doorontwikkelen binnen een rustiger en flexibeler onderwijssysteem, waarbij leerling en docent meer eigenaarschap hebben?

Laurens Lyceum

Hoe kan het MT en de projectleider digitale didactiek samenhang creëren tussen het aanbod van alle tools vanuit de behoefte van de gebruikers en hoe sluit dat aan bij het schoolplan, de visie? En, hoe zorg je dat iedereen (docenten en leerlingen) weet wat dat betekent en hoe ze dat moeten gaan gebruiken?

Lumion

Kennemer College

Deel dit bericht